فضاسازان امین

مشاوره، طراحی، ساخت و اجرای انواع قفسه بندی انبار و فروشگاهی

فضاسازان امین

مشاوره، طراحی، ساخت و اجرای انواع قفسه بندی انبار و فروشگاهی

قفسه بندی سنگین فروشگاهی و کاربرد آن چیست

قفسه بندی سنگین فروشگاهی کاربرد آن

با بزرگتر شدن شهرها و گسترش روز افزون جمعیت، فروشگاه های بزرگ جای فروشگاه ها و سوپرمارکت های قدیمی را گرفته و جایگزین آن ها شده اند. با گسترش این مراکز، استفاده از قفسه بندی فروشگاهی سنگین در این فروشگاه ها بیشتر شده است. بهره بردن از قفسه بندی های سنگین فروشگاهی به این مراکز کمک می کند تا مواد بیشتری را در ویترین خود جای دهند. در این مقاله قصد داریم درباره قفسه بندی های فروشگاهی سنگین و انواع آن صحبت کنیم.

قفسه بندی فروشگاهی سنگین

امروزه شکل چیدمان وسایل در فروشگاه ها از اهمیت بالایی برخوردار شده است. به گونه ای که فروشگاه هایی که ویترین شیک تری دارند و دسترسی راحت تری را برای مشتریان ایجاد می کنند مورد استقبال بیشری قرار می گیرند. به همین خاطر اغلب فروشگاه ها از قالب سنتی خود بیرون آمده و سعی دارند تا با ایجاد قفسه بندی های به روز کالاهای خود را در شکلی زیباتر در دسترس خریداران بگذارند. ضمن اینکه فروشگاه ها رفته رفته بزرگتر شده و کالاها و خدمات ارائه شده در آن ها فزونی یافته است. به همین خاطر امروزه استفاده از قفسه بندی فروشگاهی سنگین به امری عادی تبدیل شده و برای همه ی فروشگاه های بزرگ لازم و ضروری است. قفسه های فروشگاهی انواع متفاوتی دارد. که اغلب آن ها به صورت آماده تولید شده و در مکان فروشگاه با کمک پیچ و مهره ها نصب می شود. مهم ترین ویژگی قفسه بندی فروشگاهی سنگین نظم دهی به فروشگاه و ارائه راحت تر محصولات به مشتریان است. ضمن اینکه جنس این قفسه ها باید به گونه ای باشد که در برابر فشارهای زیاد بتواند مقاومت خوبی از خود نشان دهد.


انواع قفسه بندی فروشگاهی سنگین

اگر قرار باشد با استفاده از قفسه بندی های سنگین به فروشگاه خود نظم دهید، می توانید از انواع این قفسه بندی ها بهره ببرید. قفسه بندی های فروشگاهی سنگین با توجه به وسعت فروشگاه به شکل های زیر طراحی و ساخته می شوند:

قفسه بندی فروشگاهی دیواری یک طرفه
قفسه بندی خود ایستا به صورت یک طرفه
قفسه بندی خود ایستا به صورت دو طرفه
اینکه تصمیم بگیرید از چه نوع قفسه بندی فروشگاهی سنگین استفاده کنید، بستگی به فضای فروشگاهی و شکل طراحی آن دارد. برای مثال اگر فضای بزرگی برای فروشگاه خود در نظر گرفته اید، می توانید از قفسه بندی فروشگاهی سنگین دیواری استفاده کنید. بهره بردن از قفسه های دیواری ظاهر شیک تری به فروشگاه می دهد. ضمن اینکه مشتریان احساس راحتی بیشتری دارند و می توانند کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.
فروشگاه هایی که فضای کمتری برای قفسه بندی در اختیار دارند اغلب از قفسه بندی های خود ایستا استفاده می کنند. این قفسه ها خصوصاً در شهرهای کوچک تر که فروشگاه ها فضای کمتری دارند، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع قفسه بندی فروشگاهی سنگین

آشنایی با کاربرد قفسه بندی فروشگاهی سنگین دیواری
در طراحی قفسه های دیواری دیگر نیازی به پایه های کنترل کننده نیست. این قفسه ها در حقیقت با استفاده از پیچ و مهره ها به دیوار متصل شده و بار فیزیکی کالاها را دیوار باید تحمل کند. از قفسه بندی های فروشگاهی می توانید برای طراحی انواع فروشگاه ها استفاده کنید. عرض طبقه های قفسه می تواند بین سی سانتیمتر تا پنجاه سانتیمتر باشد. ضمن اینکه نصب قفسه های دیواری ساده بوده و نیاز به وسایل خاصی ندارد.

آشنایی با کاربرد قفسه بندی فروشگاهی سنگین خود ایستا

مهم ترین ویژگی قفسه بندی های خود ایستا این است که برای نصب آن ها دیگر نیازی به دیوار یا ستون نیست و می توان از این قفسه ها در فضاهای باز نیز استفاده کرد. قفسه های خود ایستا را می توانید به دو شکل یک طرفه یا دو طرفه نصب کنید. تحمل فشار در قفسه های خود ایستا بر عهده پایه های قفسه بوده و از آن ها می توان در اغلب فروشگاه ها و تولیدی ها بهره برد. عرض قفسه های خود ایستا بنا به شکل طراحی قفسه و قدرت تحمل پایه ها می تواند بین سی سانتیمتر تا پنجاه سانتیمتر باشد.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.