فضاسازان امین

مشاوره، طراحی، ساخت و اجرای انواع قفسه بندی انبار و فروشگاهی

فضاسازان امین

مشاوره، طراحی، ساخت و اجرای انواع قفسه بندی انبار و فروشگاهی

آشنایی با قفسه بندی سنگین و نیمه سنگین در انبار

به نقل از پایگاه خبری تحلیلی سلام نو: قفسه های فلزی دارای انواع مختلفی هستند که هر یک دارای کاربردها و ویژگی هایی بوده که افراد می توانند متناسب با کاربری انبارشان، قفسه بندی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

آشنایی با قفسه بندی سنگین و نیمه سنگین در انبار

قفسه بندی ها در هر نوعی که باشند، هرکدام در انواع سبک، نیمه سنگین و سنگین تولید می شوند. در این گزارش کارشناسان ما در شرکت فضاسازان امین شما را با انواع قفسه فلزی سنگین و نیمه سنگین و ویژگی های آنها بیشتر آشنا خواهند کرد. با ما همراه باشید.

قفسه بندی سنگین و نیمه سنگین چیست؟

در بالا به این موضوع اشاره کردیم که هر یک از انواع قفسه بندی های پالت راک، پانل راک، قفسه بندی پیچ و مهره ای و ... خود دارای انواع قفسه سبک، سنگین و نیمه سنگین هستند.

قفسه های سنگین همان طور که از نام آن می توان دریافت، دارای وزن بیشتر هستند. در واقع فلزات سنگین وزن تری برای ساخت آن به کار رفته است. این نوع قفسه بندی برای کالاهایی کاربرد دارد که وزن سنگین و همینطور ابعاد نسبتا بزرگی دارند و جای دادن آن ها نیاز به قفسه هایی مستحکم با ابعاد بزرگ دارد.

آشنایی با قفسه بندی سنگین و نیمه سنگین در انبار

آشنایی با انواع قفسه بندی سنگین و نیمه سنگین

قفسه بندی سنگین و نیمه سنگین معمولا از کف تا سقف سالن در نظر گرفته شده را پوشش می دهند و تحمل بالایی در مقابل فشار و ضربه دارند. چیدمان کالاها بر روی قفسه بندی های سنگین بر خلاف  قفسه بندی سبک معمولا توسط لیفتراک صورت می پذیرد.

علاوه بر آن قفسه بندی های سنگین معمولا برای محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر ویژگی های قفسه بندی سنگین می توان به هریک از موارد زیر اشاره کنیم:

· قابلیت تنظیم ارتفاع از کف تا سقف انبار

· مستحکم و توان بالا در ضربه و وزن کالا

· تنوع بالا در قفسه بندی و امکان انتخاب ارتفاع و عمق

· هزینه بالای خرید و نصب، استفاده توسط لیفتراک

در ادامه برای اینکه با کاربردها و ویژگی های بیشتری از قفسه های سنگین و نیمه سنگین آشنا شویم، شما عزیزان را با قفسه بندی های سنگین و نیمه سنگین راک و پیچ و مهره ای بیشتر آشنا خواهیم کرد:

قفسه بندی پیچ و مهره ای سنگین و نیمه سنگین

قفسه بندی پیچ و مهره ای یا Shelving Bolt And Nuts یکی از انواع قفسه بندی می باشد که بسیار رایج است. از این نوع قفسه بندی برای ذخیره سازی کالا و اجناس کم حجم استفاده می شود و بیشتر در فروشگاه ها و مراکز آموزشی دیده می شود. این قفسه بندی بسیار مقاوم است و نصب و اجرای ساده ای نیز دارد. این قفسه بندی یکی از کاربردی ترین انواع قفسه بندی است که در بازار وجود دارد.

قفسه بندی مشبک سنگین و نیمه سنگین دارای نصب بسیار سریع و راحت بوده و به صورت تک ردیف و یا دوبل در چندین طبقه قابل اجرا می باشد از این نوع قفسه بندی مشبک سنگین و نیمه سنگین برای انبارهای ملزومات، ابزار و قطعات یدکی مورد استفاده قرار می دهند از جمله مزیت های این محصول می توان به دسترسی سهل به مواد و کالا، امکان افزایش ارتفاع، دسترسی راحت به طبقات از پلکان و راهرو بندی میان قفسه ها اشاره نمود. قفسه بندی مشبک سنگین از نبشی های سوراخ دار، گوشه و پیچ و مهره و پانل ساخته می شود. در حالت کلی می توان گفت از رایج ترین و متداول ترین قفسه بندی انبار ملزومات و قطعات، قفسه بندی مشبک سنگین و نیمه سنگین می باشد.

با توجه به توضیحات داده شده، قیمت قفسه فلزی پیچ و مهره ای نیز با توجه به کاربردها و سنگین یا نیمه سنگین بودن آن نیز متفاوت خواهد بود.

آشنایی با قفسه بندی سنگین و نیمه سنگین در انبار

قفسه بندی پیچ و مهره ای سنگین و نیمه سنگین

قفسه بندی راک سنگین و نیمه سنگین

قفسه راک برای ذخیره سازی کالا و محصولات سنگین و نیمه سنگین مناسب می باشد به همین علت مواد اولیه به کار رفته، باید از کیفیت و جنس مناسبی برخوردار باشد تا بتواند وزن کالا ها را تحمل کند همچنین در طول زمان دچار زنگ زدگی یا فرسایش نیز نشود. قفسه های راک در انواع مختلف زیر در سبک های سنگین و نیمه سنگین استفاده می شوند:

· پالت راک، این نوع قفسه بندی برای نگهداری محصولات با پالت در تولید شده است و به همین علت به این نام خوانده می شود. محصولات بزرگ و سنگین توسط ماشین های مخصوص در این قفسه ها قرار گرفته و به سادگی قابل جابجایی هستند.

· پانل راک یا بالکی راک، این نوع نیز برای محصولات سنگین و بزرگ در انبارها مورد استفاده قرار می گیرند. از ویژگی های مهم این نوع قفسه بندی راک کیفیت بالای متریال بدنه آن است. این کیفیت مانع از آسیب دیدگی قفسه ها در اثر وزن زیاد محصولات می شود. این نوع قفسه بندی به نام راک کفپوش دار نیز خوانده می شود. استفاده از پله و یا بالابر برای حرکت در میان قفسه ها از شاخصه های مهم این نوع قفسه بندی است و باعث راحتی جابجایی محصولات در آن می شود.

· قفسه بندی درایوین راک، در این نوع از محصولات با وزن معین و تقریبا هم حجم استفاده می شود. انبارها با ارتفاع بالا از مهمترین موارد استفاده این نوع قفسه بندی است.

· قفسه بندی ایزی راک، این نوع نیز برای محصولات نیمه سنگین در نظر گرفته می شود. ویژگی های مهم این نوع قفسه بندی نصب راحت، اتصال به هم بدون پیچ و مهره و قابلیت تنظیم ارتفاع آن است. برای همین به آن ایزی به معنای راحت گفته می شود.

آشنایی با قفسه بندی سنگین و نیمه سنگین در انبار

انواع قفسه راک سنگین و نیمه سنگین

خرید انواع قفسه بندی با کیفیت عالی و قیمت مناسب

اگر به دنبال خرید هر یک از انواع قفسه های فلزی پانل و پالت راک، قفسه درایوین، نیم طبقه راک، پیچ و مهره ای و ... با کیفیت عالی و قیمت مناسب هستید، ما به شما مجموعه قفسه بندی فضاسازان امین را معرفی میکنیم.

شما عزیزان با مراجعه به وبسایت (www.fazasazanamin.com) این مجموعه می توانید با انواع قفسه های تولید شده در فضاسازان امین و ویژگی و کاربرد هر یک آشنا شده و یا با تماس با مشاوران این مجموعه می توانید اطلاعات کافی در خصوص کیفیت،  قیمت و نحوه خرید قفسه فلزی از این مجموعه را به دست آورید.

شرکت قفسه بندی فلزی فضاسازان امین با بیش از ۳۰ سال سابقه در امر مشاوره، طراحی، تولید و اجرای انواع قفسه بندی فلزی پالت و پانل راک، راهرو باریک، پیچ و مهره ای، خود تغذیه (قفسه بندی صنعتی) و ... همراه با تجهیزات انبار و با بهره گیری از فناوری روز، ماشین آلات پیشرفته و تکیه بر تجربه متخصصین زبده مفتخر به ارائه طرحی نوین در انباری سازگار و سیستم قفسه بندی با کیفیتی برتر، به بخش‌های مختلف صنعت کشور و صادرات به خارج از کشور گردیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.